היופי בעיני המתבונן ובידי המפסל

אודות מקוצר

אודותינו

ד"ר יעל אדה - רפואה אסתטית של הפנים

ד"ר יעל אדה

מרפאת ד"ר יעל אדה

מרפאת היופי של ד"ר יעל אדה הינה מרפאה ייחודית, המציעה שורה של טיפולי אנטי-אייג'ינג מתקדמים לפיסול הפנים. במרפאה מתבצעים גם טיפולי אסתטיקה של הפה והשיניים.

ד"ר אדה הינה רופאת שיניים מזה 30 שנה, בוגרת המכללה הלאומית לרפואה אסתטית של הפנים ועוסקת ברפואה אסתטית מאז 2011. כמו כן, עסקה בעבר כ- 15 שנים בקינסיולוגיה. 

המרפאה שלנו פועלת ב- 2 סניפים

אנו מספקים שירות בירושלים ובהרצליה לנוחותן ולנוחותם של מטופלינו. ב- 2 המרפאות ד"ר יעל אדה מספקת את הייעוץ המקצועי, בונה את תוכנית הטיפול ומוציאה אותה לפועל בהתאם לשלבי הטיפול המתוכננים.

המרפאה שלנו בירושלים

resized_20210104_132357

למה כדאי לטפל אצל ד"ר יעל אדה?

במרפאת ד"ר יעל אדה אתם מקבלים ייעוץ מלא ומקצועי לגבי אסתטיקת הפנים. אין צורך לקבל ייעוץ נפרד לטיפול השיניים. הכל נעשה על ידי ד"ר אדה כרופאה מטפלת שלכם. 

הכשרתה המקצועית ויכולותיה המגוונות, מאפשרות לד"ר אדה הסתכלות הוליסטית על הפנים שלכם בכל מובן:

  • מצב העור
  • קמטי הבעה
  • התרוקנות ונפילת אזורים שונים בפנים
  • צבע השיניים
  • צורת השיניים והחיוך 

מתמקדים באסתטיקה

טיפולי השיניים המתבצעים במרפאה הינם אך ורק טיפולי אסתטיקה של הפה. ד"ר אדה מבצעת טיפולי הלבנת שיניים ו/או ציפויי חרסינה משמרים לשיניים טוחנות (אחוריות) וציפויים לצרכי אסתטיקה בלבד לשיניים הקדמיות.

טיפולי אסתטיקה - זה לא כואב

כל הטיפולים המתבצעים במרפאה אינם טיפולים כירורגיים. שיטות העבודה של ד"ר אדה מתבססות על טכנולוגיות רפואיות חדשניות, שאינן כוללות ניתוחים. 
 
שיקום, פיסול ועיצוב הפנים מתבצעים ע"י החדרת חומרים פעילים, המשיבים לפנים נפח באזורים מדולדלים, מותחים את העור, ומטשטשים עד מעלימים קמטים. הטיפולים נעשים תחת אילחוש מקומי על מנת למנוע כאבים ותחושת אי נוחות של המטופלים.

למי מתאימים הטיפולים?

טיפולי האסתטיקה במרפאת ד"ר יעל אדה מתאימים לכל מי שאסתטיקת הפנים שלו חשובה לו. בדרך כלל, פונים למרפאה אנשים מגילאי 35 פלוס לצורך הזרקות, מילויים ועיצוב פנים, אבל גם אנשים צעירים יותר משמעותית, המעוניינים לשפר את מראה הפנים. הצעירים יותר מגיעים בעיקר לצורך מילוי שפתיים ומילוי אזורים אחרים בפנים שאיבדו נפח כתוצאה מדיאטות, לידות, אורח חיים תובעני, שנתן את אותותיו במראה הפנים וכד'.
 
לטיפולי שיניים אסתטיים מגיעים למרפאה גם אנשים צעירים מאוד, המבקשים להלבין שיניים, ו/או לבצע יישור שיניים, עיצוב שיניים קדמיות, או סגירת רווחים בין השיניים הקדמיות, ללא טיפולי אורתודונטיה. ניתן להשיג תוצאות מצויינות באמצעות ציפויי שיניים מחרסינה, המעצבים מחדש את השיניים ואת החיוך.

קבעו עכשיו תור לקבלת ייעוץ חינם

אפשר גם טלפונית