מִזְרָקוֹת חֲצֹצְרוֹת כׇּל כְּלִי זָהָב וּכְלִי כָסֶף

הזרקות - מקוצר

הזרקות

הזרקת בוטוקס

הטיפול באמצעות הזרקת בוטוקס לצרכים אסתטיים החל בסוף שנות ה-90. בוטוקס הינו חלבון רעלני, המיועד להשבתת והרפיית שרירים. כאשר מדובר בטיפולי אסתטיקה הוא משמש כדי לצמצם תנועתיות בפנים, המייצרת קמטי הבעה.

בבוטוקס משתמשים לרוב על מנת לטשטש ולהעלים קמטי הבעה עמוקים בחלק העליון של הפנים. במצח, בין הגבות ובאזור העיניים.

לעיתים, נעשה בו שימוש גם באזור השפתיים והצוואר.

עיצוב ופיסול פנים בבוטוקס

בוטוקס משמש גם לעיצוב ופיסול הפנים באזורים מוגדרים. למשל, לצורך הרמת גבות, עיצוב הסנטר וקו הלסת, עיצוב העיניים ועוד.

resized_Depositphotos_129489476_xl-2015

איך זה עובד?

הזרקת בוטוקס מתבצעת באמצעות מחט דקיקה. נדרשת מיומנות רבה בקבלת ההחלטה על מנת הבוטוקס הדרושה להשגת האפקט המבוקש בפנים והמיקום המדוייק של ההזרקה.

הסיכונים

  • מבחינה בריאותית, הבוטוקס מאושר לשימוש ברבות ממדינות העולם והוא נחשב לחומר בטוח. 
  • השימוש בבוטוקס בעת טיפולי אסתטיקה הינו במינונים נמוכים, שאינם מזיקים. תופעות לוואי עלולות להיות: תחושת כבדות בראש, כאבי ראש, נפיחות מקומית ושטפי דם קלים. חלק מתופעות אלו נדירות וחולפות מעצמן ללא טיפול רפואי.
  • לעיתים רחוקות עלולה ההזרקה לגרום לחוסר סימטריה בפנים (הניתנת לתיקון באמצעות הזרקות נוספות).
  • באופן טבעי, בשל השימוש בבוטוקס לשיתוק שרירים, קיימת השפעה על כושר ההבעה של הפנים. לכן חשוב לבחור רופא מטפל המכיר היטב את האנטומיה של שרירי הפנים. רצוי לבחור רופא שהתמחה ברפואה אסתטית והינו בעל ידע רב, מקצועיות ומיומנות, להשגת האפקט הרצוי בפנים, מבלי לפגוע אנושות במבע הטבעי של הפנים.

אמא'לה, זריקה

נשים רבות (וגם גברים) חוששים שהטיפול באמצעות הזרקות כואב. האמת היא שמדובר בהזרקה באמצעות מחט דקה במיוחד. ניתן גם לאלחש את המקום באמצעות משחת אמלה למעוניינים. הטיפול אורך דקות אחדות והכאב הינו מינימלי.

הזרקת חומצה היאלורונית

בניגוד לבוטוקס שנועד להשבית שרירים, כדי למנוע כיווץ בנקודות אסטרטגיות בפנים וחרישת קמטי הבעה, הזרקת חומצה היאלורונית נועדה למלא אזורים נפולים, שאיבדו נפח בשל ספיגת השומן התת-עורי, למלא קמטים ו/או לשפר את מרקם העור.

resized_Depositphotos_3432565_xl-2015

חומצה היאלורונית משמשת לעיצוב ופיסול הפנים ולשיפור מראה פני העור. תכונתה המרכזית של החומצה היא לייצר נפח ולספוח מים באזורים מוגדרים אליהם היא מוחדרת. היא משמשת לצורך מילוי שקעים ואזורים שבהם הדלדל השומן התת-עורי. 

יתרונות

  • יתרונה המרכזי של חומצה היאלורונית על פני חומרי מילוי אחרים שנעשה בהם שימוש, הוא היותה מרכיב טבעי הקיים בגוף. בשל כך, הסיכוי לפתח תגובה אלרגית או תופעות לוואי הינו נמוך. השימוש בחומצה היאלורונית נחשב לבטוח מאוד.
  • יתרון נוסף של שימוש בחומצה היאלורונית הוא שהיא נשארת בגוף באופן זמני. במידה ונדרש תיקון או עולה צורך רפואי לבטל את פעילות החומצה, קיים חומר הסותר את פעילות החומצה ומסלק אותה.
  • מייד לאחר ההזרקה, ניתן לצפות בתוצאה ולהתרשם מאיכותה. זה מאפשר לרופאה המטפלת לקבל החלטות אם להזריק עוד חומר, או לשפר ביצועים.
  • ההחלמה מהירה מאוד וניתן לחזור לפעילות מתונה מיד לאחר הטיפול. 
  • הטיפול יכול להינתן בכל גיל, כאשר השימוש בחומצה נועד לתקן עיוותים או אי סימטריה בפנים, ו/או כדי לעצב מחדש אזורים בפנים.
  • הטיפול בחומצה היאלורונית מחזיק בין חצי שנה עד שנה וחצי. יש הבדל בין מטופל למטופל, בין אזור לאזור בפנים, בין מידת התנועתיות של כל אדם באזור ההזרקה. כל אלו משפיעים על מידת הזמן שהטיפול ימשיך להיות אפקטיבי.
resized_Depositphotos_22389385_xl-2015

בוטוקס - שאלות ותשובות

הזרקת חומצה היאלורונית שאלות ותשובות

כאשר מבצעים הזרקת חומצה היאלורונית, מזריקים יחד איתה גם חומר מאלחש, המונע או מצמצם את הכאב משמעותית וגם ניתן למרוח משחת אילחוש. 

השינוי הינו מיידי. לכן, ניתן לבצע תיקונים או להוסיף חומר במהלך הטיפול.

הזרקת חומצה היאלורונית מתבצעת באזורים יותר נרחבים בפנים מאשר הזרקת בוטוקס. לכן, הטיפול אורך כ- 30 דקות, בהתאם לאזור ההזרקה ולאלחוש הנדרש.

בדרך כלל, הטיפול באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אפקטיבי למשך חצי שנה ועד לשנה וחצי.

הזרקת חומצה היאלורונית מחייבת היכרות מצויינת עם האנטומיה של הפנים. גם שיטות ההזרקה מגוונות וברור שיש יתרון למי שהשתלם ברפואה אסתטית ויכול לדייק את הטיפול.

לתיאום תור לייעוץ חינם מלאו פרטים

Holding back the Years
להחזיר לעצמכם שנות חיים של יופי, בלי לפגוש את סכין המנתחים
Forever Young
לשמור על פנים צעירים, נאים ואפילו משופרים, פשוט כי אפשר
הקודם
הבא