"לב שמח ייטיב פנים"

מילויים וחוטים - קצר

מילויים וחוטים

פיסול פנים ללא ניתוח

השימוש בחוטים בטיפולי אסתטיקת הפנים נועד לביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח. הטיפול מיועד לנשים וגברים בגיל העמידה פלוס, שבפניהם אזורים נפולים שצנחו עם הזמן ואינם ניתנים לתיקון רק באמצעות מילוי נפח. הטיפול מתאים גם לאנשים צעירים שעברו דיאטה חריפה.

מתיחת פנים בחוטים

CHUTIM1

במרפאת יעל אדה מבוצעת מתיחת פנים בחוטים לא קבועים בלבד. חוטים אלו נספגים מאליהם ונעלמים תוך מספר חודשים, אבל האפקט שלהם נותר זמן רב לאחר ספיגתם.  

איך זה עובד?

החוטים מוחדרים בעדינות אל מתחת לשכבת הדרמיס. בחירת התוואי של החוט הינה פונקציה של מבנה הפנים ומצבן והאפקט שרוצים ושניתן להשיג בפנים. החוטים נאחזים באמצעות זיזים זערוריריים בעובי העור ומותחים אותו במיקומו החדש. במהלך הזמן שהחוט נמצא מתחת לפנים מתרחש סביבו תהליך הגלדה, המייצר רשת חדשה של סיבי קולגן המחזיקה את העור מתוח גם לאחר שהחוט נמס ונספג. 

מילוי פנים

resized_Depositphotos_58999191_xl-2015

מילוי פנים נועד לפיסול הפנים מחדש. השימוש במילוי לא נועד כדי לטפל בקמט ספציפי זה או אחר, אלא כדי להעניק לכל הפנים וגם לצוואר מילוי במשטחים נרחבים. המילוי מאפשר להרים תווי הבעה ולעצב מחדש נפחים שאבדו מפאת הגיל או בעקבות דיאטה. 

איך זה עובד?

ראשית מבצעים אלחוש מקומי באזור שבו מתבצע חור הכניסה אל מתחת לעור. חומר המילוי, בין אם מדובר בחומצה היאלורונית ובין אם מדובר בחומרי איכות אחרים בהם אנו משתמשים במרפאה, מוחדר באמצעות קנולה דרך חור הכניסה. באופן זה ההזרקה אינה פוצעת את העור. הקנולה מוליכה את החומר לאזורי מפתח, אשר חולשים על קוד הפנים. פרוצדורה זו מבטיחה כי משך ההחלמה יהיה קצר ביותר. 

מילוי שפתיים

אנו מבצעים מילוי ועיצוב שפתיים באופן הדרגתי. בכך אנו מבטיחים זמן הסתגלות של המטופלים למראה החדש. היתרון בשיטת הטיפול הזו, הוא השגת מראה אסתטי וטבעי יותר, הענקת נפח ולא נפיחות ויצירת שפתיים יפות, חושניות ולא מוגזמות.

מילוי שפתיים

שאלות ותשובות

כאשר רוצים לטפל במבנה הפנים ובאזורים נרחבים שבהם קיימת הדלדלות והצטמקות של השומן התת-עורי – זה הזמן לעבוד עם מילויים. כאשר רוצים לטפל רק במצב העור עצמו ולחדש אותו – אז מומלץ לבצע טיפול CGF.

לא. מדובר במילוי בחומצה היאלורונית או בחומרי מילוי איכותיים מהטובים בעולם.

ממש לא. החוטים מוחדרים לשכבה תת-עורית. אפשר לצפות רק באפקט שלהם, אבל לא בהם עצמם.

הטיפול מתאים לגברים ולנשים. התאמת הטיפול נעשית בהתאם למצב הפנים והעור ובהתאם למבנה הפנים. גם לגברים מגיע להיראות צעירים ונאים יותר.

בדרך כלל, טיפול של חוטים ו/או מילויים מיועד לגילאים מתקדמים יותר. התאמת הטיפול נעשית על פי מצב העור והפנים ולא על פי גיל. לרוב מדובר בגילאים מתקדמים יותר. מגילאי 40 פלוס.

ממש לא מומלץ. קודם כל, צריך להתרגל למראה החדש. שנית, ההמלצה שלנו היא לא להתבונן בשפתיים בעיני המצלמה, אלא בעיני המציאות. כאשר מבצעים מילוי משמעותי בבת אחת, עלולים לקבל תוצאה מוגזמת ומאוד לא טבעית.

לתיאום תור לייעוץ חינם מלאו פרטים

Holding back the Years
להחזיר לעצמכם שנות חיים של יופי, בלי לפגוש את סכין המנתחים
Forever Young
לשמור על פנים צעירים, נאים ואפילו משופרים, פשוט כי אפשר
הקודם
הבא